خیلی کلافه ام. خیلیامون به اینستا وابسته بودیم، حالا داستان کسایی که ازش درامد داشتن هم که یه چیز جداس. واقعا باورم نمیشه دیگه نداریم. کلی خاطره داشتیم ک تو اینستا به اشتراک گذاشتیم! کلی پست از خودمون از روزامون، کلی تلاش برای پیجا و همه چی!
چرا اصلا بایذ اینجوری باشه؟! خیلی کلافه ام
خانومِ راننده هستم ^ _ ^...ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 89 تاريخ: شنبه 1 بهمن 1401 ساعت: 19:49
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 106 تاريخ: شنبه 1 بهمن 1401 ساعت: 19:49
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 106 تاريخ: شنبه 1 بهمن 1401 ساعت: 19:49